NLB Teledom

Poti do banke

Nasveti za

Hitre povezave

Publikacije

NLB Spletna mesta

NLB Teledom

Telefonska banka NLB Teledom - 080 15 85

Prijazni bančni strokovnjak vam bo po telefonu pomagal pri opravljanju bančnih poslov.

Glavne prednosti

  • edina telefonska banka v Sloveniji, dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu,
  • uporaba kadarkoli in kjerkoli, iz Slovenije je vaš klic brezplačen,
  • cenejša tarifa za plačevanje položnic,
  • storitve: plačilo obveznosti, prenos sredstev na bančne račune, izpis prometa osebnega ali poslovnega računa...


Storitve, ki jih lahko opravljate po NLB Teledomu:

  • informacije o NLB Teledomu,
  • informacije o bančni mreži in vseh storitvah,
  • informacije o stanju in prometu na bančnem računu,
  • vloga za otvoritev/spremembo limita,
  • naročila, spremembe in ukinitve SMS sporočil,
  • zahtevek za otvoritev NLB Postopnega varčevanja,
  • zahtevek za nakup NLB Darilnih čekov,
  • blokacije bančnih kartic in čekov,
  • otvoritev/spremembo/ukinitev trajnega naloga,
  • naročanje čekovnih blanketov na naslov,
  • naročilo dviga gotovine,
  • zamenjava valut v okviru osebnega računa, v času med 8. in 22. uro
  • naročilo pošiljanja promocijskega gradiva,
  • vezava depozita v domači valuti,
  • vezava deviznega depozita,
  • prenos sredstev na bančne račune,
  • nakazilo sredstev na naslov,
  • plačilo plačilnih nalogov in računov, tudi z valuto v naprej za obdobje šestih mesecev,
  • nakazilo prek Western Uniona,
  • naročilo za uporabo avtomatskega  odzivnika,
  • naročilo potrdil,
  • naročila za NLB Klik: naročilo certifikata, ponovno pošiljanje gesla za prevzem certifikata, ponovno pošiljanje referenčne številke, sprememba elektronskega naslova, ponovna nastavitev vstopnega gesla, naročilo dodajanja novega delovnega računa, ukinitev uporabe računa v Kliku NLB, naročilo blokacije/deblokacije/ukinitve poslovanja...