Pohvale, predlogi, pripombe, pritožbe


Kam?

Svetujemo, da se obrnete na:

  • svojo matično NLB Poslovalnico ali Banko Celje (osebno, po telefonu, s pismom ali prek telefaksa) ali
  • na katerokoli drugo NLB Poslovalnico ali Banko Celje.

Seveda nam lahko svoja mnenja sporočite tudi:

  • po telefonu na številko 080 8798,
  • po elektronski poti v rubriki Vaše mnenje.


Kako?

Zadevo podrobno opišite in navedite čim več podatkov.

  • navedite datum dogodka,
  • navedite številko police, računa, pogodbe, znesek nakazila, pologa,dviga,
  • priložite fotokopije dokumentov.

Pritožbo nam posredujte čim prej, najpozneje pa v petnajstih dneh od nastanka dogodka.
Odgovor

  • Če želite prejeti odgovor, navedite naslov, telefonsko številko ali elektronski naslov, na katerega naj vam odgovorimo, oziroma naslov, prek katerega lahko pridemo z vami v stik, če bi potrebovali dodatne informacije.
  • Praviloma vam bomo odgovor sporočili na enak način, kot ste nam vi sporočili svoje mnenje.
  • Če gre za izmenjavo zaupnih podatkov, uporabite način komuniciranja, ki omogoča identifikacijo (osebni obisk v poslovalnici, s seboj prinesite osebni dokument).
  • Informacijo o poteku obravnave vašega mnenja lahko dobite na naslovu, na katerega ste sporočili svoje mnenje.
  • Odgovorili vam bomo v najkrajšem času, če pa bo obravnava vašega mnenja zaradi njegove kompleksnosti trajala nekoliko dlje, vam bomo v najkrajšem času obvestili o poteku reševanja in predvidenem roku rešitve.


Dodatna možnost

Če menite, da vsebina našega odgovora ni izpolnila vaših pričakovanj, bomo vašo pritožbo ponovno skrbno preučili na drugostopenjskem organu za reševanje mnenj. Pritožbo na naš drugostopenjski organ lahko vložite v matični poslovalnici ali katerikoli drugi NLB Poslovalnici ali v Banki Celje.

Vse, kar nam sporočajo stranke, zapišemo in obravnavamo kot dragoceno sporočilo, ki vodi k odličnosti.